20 års vänskap i Frankrike

 
 
I somras reste jag ner, med mina allra käraste vänner, till en liten bergsby 20 minuter från Cannes.
Vi hade äran att hyra Julias fasters hus som låg mitt uppe bland bergen. En hyrbil, mjukost, nutella, croissanter, vin och skinande solsken förgyllde vår vecka tillsammans. Vi gjorde dagsutflykter till Nice, Antibes, Saint-Tropez, även Monaco. Hyrbilen fick sig en ordentlig tur!
 
Efter 20 år kan jag fortfarande säga att dessa tjejer står mig närmst hjärtat. Alla bor vi åt olika håll, lever olika liv, men varje gång vi möts är vi samma härliga livsnjutare som vi var när vi reste jorden runt. När vi möttes på Nice flygplats visste vi att veckan i Frankrike skulle bli fantastisk.
 
Här har ni en återblick över vår intensiva kvalitetstid på vår mini semester!
  
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Just nu längtar jag till 30, då bär det av igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0