Jag saknar mina norska grabbar

Nu har det hunnit bli juli, tiden bara flyger förbi. För sju månader sedan lämnade jag Oslo och mitt egentligen fruktansvärda boende och flyttade tillbaka till Stockholm. Tillbaka till den famn jag hittade förra sommaren. Och allt har flytit på bra sedan dess, det har varit en del slit men det har ändå gått bra detta halvåret.
 
Hur som helst så saknar jag Oslo och allra mest mina veteraner på Tea Lounge. Idag har Erkan och Tayfun öppnat en egen cocktailbar med Gin i fokus. Jag är så spänd på att få komma dit och prova alla läckra cocktails!
Jag kommer troligtvis resa dit någon gång under augusti, det är ett måste känner jag!
 
 
https://www.facebook.com/chairoslobar/photos_stream
 
 
 
 
 
Lite nostalgi bilder från eran på Tea Lounge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0