Vem räknar dagar..

Det har redan hunnit bli 2014 och jag har redan hunnit flytta till Stockholm, alltså lämnat Oslo. Och det är redan 8:e januari.... Micki har redan hunnit fylla 25 och Julia och jag står på tur.
 
25.... Jag minns mina framtidsdrömmar som 20-åring. "När jag är 25 ska jag ha köpt lägenhet och veta exakt vad jag vill ägna mitt liv åt. Jag ska redan ha skaffat hund och bo ihop med den som jag vill dela livet med."
Det gick sådär va...
 
MEN! Mina damer och herrar, jag är glad för det. Jag har under ett års tid tagit mig från botten till toppen. Nu när jag äntligen är klar med mitt impulsiva Oslo ska jag börja mitt nya liv i Stockholm 2014!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0