Oförglömlig helg

I fredags fick jag och Erik lite fnatt. Vi ville hitta på något kul. Det resulterade i att vi gav oss ut på stan för att hitta en härligt pizzeria för god mat och öl. Men det visade sig att en pizzeria med lite högre standard inte fanns någonstans runt Gamla stan eller Medborgarplatsen. Bara kebaber och finare restauranger. Så efter att ha sprungit runt i kylan landade vi på Pizza Hut. Inte direkt favoriten, men vi ville åt spriten;) Hahaa!
Nej men vi beställde in två kalla och lite kycklingvingar som starter. Klockan sprang iväg och plötsligt var hon redan halv elva, vi som hade bowling bokat klockan 23.00!
 
Det var till att betala och ge sig av! Nu var det dags, jag skulle klå Erik i  bowling!
Jag vann tyvärr inte... inte särsklit oväntat kanske men jag gjorde mitt bästste!
Tillsammans tror jag att vi gjorde över 10 strikes, en oväntat bra match från oss båda.
 
På lördag morgon vaknade vi upp och kännde att brunch stod som kandidat för dagens första mål. Mellan kl. 12-16 serveras en otroligt fräsch brunch på Mornington, Nybrogatan nära Stadions T-bana. Vi njöt som bara den av guds gåva till människan - MAT! Jag kan verkligen rekommendera deras brunch-buffé, fantastisk!
(Btw mamma, det var där ni bodde förra gången ni var i Stockholm).
 
 
På kvällen firade jag med mina nära och kära. Jag hade lagat en rödvinsgryta som blev helt fantastisk. Det var första gången vi alla var samlade med pojkvänner och tjejer runt ett middagsbord. Och jag måste säga att jag gillade det. Food brings people together! 
Helt klart hemmagjord! GRIMS JESSICA 25! Hahahaha!
Jag kan inte baka tårta kanske, men ni ska veta att denna blev helt fantastiskt god, även om den inte är en fröjd för ögat!
 
 
På kvällen blev det Rose. Vi hade verkligen jättekul, trots att Erik och Hardi inte blev insläppta (dom anlände lite senare). Men vi kunde ju inte annat än att stanna efter ett inträde på 200 och två drinkar för 300, hahahah!
 
Jag och Ella och Micki. Vi rockade loss!
 
 
 
 
Söndag morgon.....
Vi var inte helt 100% pigga på min faktiska födelsedag. Men det gick bra, jag var supernöjd med hela lördagen!
Tanken var att Erik skulle bjuda ut mig på Tapas på kvällen, men energin fanns inte där. Varken hos mig eller hos honom. Så vi sköt upp det och ska ut i veckan istället:)
 
Erik var världesn fining tidigt på söndags morgon. Då han gick ner till ICA och inhandlade en jättefin frukost till mig! Denna man är sååååååååå full av kärlek:) Min lilla fisi!
 
 
Grattis grattis till mig - 25 års dagen är passerad. Vad händer nu?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0