25 år

Nu har jag hunnit fylla 25. Hur kännd det? Jo det ska jag tala om för alla er som ställde frågan men aldrig fick svaret. Att över en dag bli ett år äldre känns inte särsklit annorlunda, men att inse att ännu ett år har gått är lika förvånande varje gång. Jag hade satt upp år 25 som en målstolpe. Jag hade nog räknat med att ha livet lite mer planerat, haft en lite stabilare plan och självklara mål. Nu är allt lite omtumlande bland flytt, snö och ett pulserande Stockholm. Men jag är otroligt glad över att vara här. Jag är omgiven av underbara människor och jag tror nog att jag snart ska få ordning på saker och ting. Jag kan inte annat än att använda de redskap jag har, med min 25-åriga grundindställning - Allt är möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0