2014

Det var verkligen skönt att äntligen få träffa mina tjejer och Erik och fira in det nya året. Som ett avslut på mitt slaveri i Oslo. Nu har jag jobbat upp min önskade budget och ska såklart låta den växa detta året. Vem vet, detta kanske är mitt år. Då allting bara plötsligt faller på plats och känns hundra procent rätt. Det hoppas jag i varje fall. So far so good:)
 
Vi firade nyårsaftor hemma hos Eriks polare David Sahlin. Jag måste säga att grabbarna gjorde en dunder insats med maten:) Det är inte ofta jag kommer på middag och där män har varit ute och plockat vildlingon! ;)
 
Otroligt mysig dukning. Och självklart hade värdarna snicksat till det lite med en varsin utmaning under kvällen. Precis så det ska vara! Vi hade också två från Englad på besök och en dansk från Köpenhamn. Jag var i princip den enda som kunde prata svensk - danska med honom. För resten var det engelska resten av kvällen:)
 
 
 
Efter middagen startades ett peas-krig. På bordet fanns nämligen små kulor med tillhörande rör som var till för att skjuta.
Om man gör matten rätt: 2 glas mousserande till förrätten + 2 glas rött till middagen + 1 shot innan vi hunnit till efterrätten + eventuell förtärd alkohol innan måltiden = Peas-krig! :D
 
 
 
 
Resten av kvällen var bara en härlig väntan på det nya året med otroligt sköna människor, alkohol utan gränser och en kamera förståss;)
 
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0