Lördag kväll

Jag inviger kvällen med att klaga över alla de program som melodifestivalen ställer till med. Att dom ska behöva ta upp så många lördagar på raken.. Och vem sitter där varje lördag och tittar? Jag menar det måste ju kosta mer att bara flytta runt och bygga om scener varje vecka, eller? 
Sedan inser jag att jag själv har sett tre program av tre sända... Då kände jag att fokus kastades om. Hur kommer det sig att jag lyckats pricka in varje program egentligen? Party prinsessan har fallit pladask i tv-soffan och spenderar lördags kvällarna bland kuddar och bekvämligheter...ajajaj..
Jag får skylla på att jag fyllt 25! 
 
Oavsett hur tråkig jag kanske har blivit så spenderade jag kvällen med en fantastisk kvinna! Lika rolig och lika inspirerande varje gång! Tack för att du var medelålders och kollade melodifestivalen med mig;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0