Fika med Daggen, dåligt för kaggen...


Igår hann jag ta eftermiddagskaffet med Tobbe. Trots att vi bor bara 5 tunnelbanestationer ifrån varandra på gröna, blir det ändå inte av att man ses så ofta. 
Fantastiskt nog kom han in på läkarprogrammet på Karolinska. Och det är otroligt skoj! Nu börjar jag bli omgiven utav välutbildat folk, det gillar vi! Inspiration och motivation är konsekvenserna utav det. 

Igår kväll körde Bella och jag ett mördar pass. Något jag ångrar idag... Men nu är det all in! 
Redan efter att jag börjat gå promenader, ändrat kost och kört på gymmet i bara 4 dagar kan jag känna en viss skillnad i kroppen. Och det ökar verkligen motivationen!  
Vi ses på andra sidan! ;) 
Imorgon bitti tar jag mig an ett Core-pass kl. 07.00... Det ska bli en spännande utmaning. Jag har inte stigit upp före kl. 07.00 på säkert ett halvår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0