Farmor har fyllt 70

Förra helgen konkade jag min själv hem med den välbekanta 820:an till Halmstad.
Redan första dagen var det full rulle med fix och trix inför lördagens firande.
Men vi hann med en del familjemys också. Hela familjen Kovac samlades framför tv:n på Hällkistevägen med
3D-brillorna på. Vi kollade igenom resan vi gjorde i våras, till Karibien.

Hahahahahahahahaha....
Det var som att följa familjen Flinta fast inte på stenåldern utan under 2013...
Men det som är härligt nu i efterhand är att se hur glada vi var och hur mycket vi fick ut av varandra under den semestern. Speciellt mamma och pappa som verkligen var förtjänta av en lyx semester efter 50 år. :)
 
På fredagen kom Erik och slöt sig till festfirandet. Han fick också bli lite utav en spring/fix och trix pojke vid sidan av mig.
 
På lördagen var det dags för Anya att fira. Vi hade dekorerat hela salen med bilder och ballonger.
Sedan hade Annica och Amanda satt ihop en Power Point presentation där vi berättade om allt från den dagen hon föddes fram till idag. En lyckad fest med dans, musik och härlig mat.
Anya sa själv; Detta kommer jag leva på länge..
 
 
Jag har tyvärr inga bilder från festfirandet.. Men jag hoppas på att Juliana ska publicera dom på facebook;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

En lyckad kväll!

2013-11-13 @ 13:38:21
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0