Karibien Karibien...

Det är så svårt att hinna med i tiden nu känner jag.
Jag skulle ha skrivit och berättat massor om resan men jag har inte haft den tiden eller den överblivna orken att sätta mig och sortera bilder eller information. Så detta blir mitt sista sammandrag från resan, som jag btw fortfarande vill befinna mig på...
 
 
Vi besökte totalt 5 olika öar. Det var St.Croix, St.Marten, Antigua, St. Lucia och Barbados.
Livet var underbart!
 
 
Jag och syrran avnjuter en öl på Barbados....
 
 
 
 
Den här bilden är roligast i världen. Pappa har precis köpt en "hipp" hawaii skjorta.. och kolla vad som glider upp bakom honom. ;) Min lilla pappa är så fin:)
 

 
Skriskobanan fanns också på kryssningen, bland alla andra roliga aktiviteter. Det fanns även klättervägg, men det var bara jag som gjorde den insatsen. Alla andra fegade ur;)
 
 
Två kära 50 - åringar som promenerar längs St.Marteens stränder....
 
 
Och så dessa två som ständigt plaskade runt i vattnet eller rullade runt i sanden;)
 
 
Vi har haft en jättefin semester ihop, totalt oförglömlig!
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0