Tiden bara går..

Det nya året inleddes för 22 dagar sedan..
Om 4 dagar fyller jag 24! Jag har alltså, som min gode vän påminnde mig om, klarat av ca 1/3 av mitt liv.
 
Hittills har det varit ett fullspäckat nytt år. Med träning, vänner, panik över jobb och lite avstickande händelser.
Julia har redan hunnit fylla 24 och nu är det min tur som nyinflyttad Stockholms bo och singel.
Det känns som att mitt liv äntligen kan börja på ny kula med nya ideér, nya bekymmer och nya framgångar.
 
Jag bor med världens mest speciellta, unika och underbara människa. Jag har haft turen att få världens underbaraste kollegor, men...
jag törstar efter någonting mer, någonting nytt, någonting inspirerande.
 
Detta blir mitt försenade nyårslöfte - hitta min egentliga passion i livet
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0