Tiden = bilder

Jag har hållt på att sortera bland alla mina 15 000 bilder jag tydligen lyckats klämma in på min dator. Och då finns det fortfarande fler på den externa hårdisken. Helt sjukt!
När jag sitter här och bläddrar och kikar igenom gamla bilder kan jag inte göra annat än att bli nostalgisk.
Mitt liv, hela mitt liv, finns registrarat på så många foton. Och varje fototillfälle får mig att minnas just den platsen, tiden och känslan. Det skulle varit omöjligt för mig att komma ihåg alla äventyr om jag inte fått det fotograferat.
 
Som nu till exempel. Jag hittade en bild på en av mina favoriter. Den kelia fågeln från Folkets park i Malmö.
Jag skulle verkligen vilja ha en liten sånhär själv. Den var verkligen hur mysig som helst. Vem sa att fåglar inte kunde kela?
 
 
Pippin sitter verkligen där och bara njuter. Är den inte alldeles underbar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0