Stadigt men långsamt

Ja, jag lyckades missa min besiktningstid på bilen. Men jag räddade det hela genom att boka en ny och släta över det lilla misstaget. Det gick tydligen jätte bra att missa tiden. Jag trodde det skulle bli minst en "ej dyka upp" faktura på detta men ikke! Jag klarade mig fint.
 
Rhino min Chrysler Voyger är världens bästa bil! Men nu ska han säljas.
Han har tagit väl hand om mig och hjälpt mig genom denna tiden. Han har även varit med på äventyr
och hjälpt Bella (en väldigt kär kollega) med hennes lägenhetsflytt och Fanny (ännu en kollega) med hennes tokiga blocket shopping:)
 
Men nu ska han snart få gå vidare till en annan familj. Jag ska bara klara av besiktningen och städa till honom lite. Världens finaste bil, jag vill egentligen inte sälja den. Men jag har inget val...
 
Se vilken likhet, vilken styrka och vilken skönhet!
Är dom inte lika:)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0