Morgon panik!

Av någon anledning hade jag stängt av mitt morgon larm i sömnen vilket resulterade i att jag öppnade ögonen kl. 09.16. Det tog några sekunder innan jag fattade vad detta innebar.
I panik ringer jag min chef som igår påminde mig en extra gång om att jag skulle börja en timme tidigare idag.....
Känner mig inte som världens bästa anställd för tillfället!

Men nu sitter jag på tuben, 20 min senare med hemmagjort kaffe to-go.
I en mugg jag fått från Amanda och Lazlo faktiskt som en julklapp/souvenir från Australien:) invigning:):):)

Ikväll har jag förhoppningsvis fått ordning på mig själv för då kommer jag och Ella att pumpa skiten ur armarna! Jag älskar att Ella har blivit flitig med att ringa och fråga om vi kan träna! Det är helt underbart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0