Mmmmm mat

Jag har alltid vetat att jag kan äta sjukt konstiga kombinationer av mat. Jag tror det är en vana efter alla mina år på Hällkistevägen. Efter skolan plockade jag alltid ihop lite av varje, visste aldrig riktigt vad jag var sugen på. Jag kunde ha två kaviar mackor, 2 morötter, en skål oliver och typ ett shotglas med lite kokosflingor eller typ rostad lök, som snacks. Det fanns inga gränser. Mat var = gott. Jag var verkligen världens lättaste unge att mata.

Nu, 24 bast, efter lite mer och fler matlagningsegenskaper kan jag fortfarande trilla ner i min egna fälla. "Tager - vad - man - haver - metoden".

Det blir fortfarande jävligt gott. Som ikväll till exempel:
Stekpannerostat bröd, bacon, ägg, hollandaisesås, mosarella med dressing och kokt bryssselkål.
Bra mat efter träning i alla fall! Ella och jag körde all in! Imorgon kommer vi vara alldeles möra i armarna men jag gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0