Alla hjärtans dag

Jag hoppas att alla som
har någon kär verkligen håller om den personen riktigt hårt och aldrig släpper taget. Trots att det är tufft och jävligt i förhållanden ibland så är det värt det. Din kärlek är värd det.
För så fort man släpper taget om den man älskar förändras världen. För vissa blir allt svart, för andra blir det en spännande ny vardag eller så hamnar man kanske någonstans mitt i mellan.
Den tråkiga sanningen är att det inte finns någon väg tillbaka. Det finns bara inte. För så fort man bestämt sig för att lämna varandra så ändras alla spelregler, alla löften och alla tankar. Samma person finns aldrig att finna igen. Hur mycket man än önskar det.

Finner man kärleken igen? Jag vet inte det ännu, jag vet bara att jag släppte taget och förlorade mitt allt. Allt jag kan önska varje Alla hjärtans-dag är att han är lycklig med det livet han valt.
Förhoppningsvis sitter jag på andra sidan men en ny kärlek nästa år.

Så ta hand om varandra, skäm bort varandra men framför allt - ställ upp på er förhållande när det knakar. Ge inte upp, tro mig det är värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0