Dagarna går så långsamt men tiden så fort...

Jag har redan bott i Oslo i mer än 3 månader. Jag har bara 3 veckor kvar då tåget hem till Stockholm avgår den 30 december. Det efterlängtade tåget.
 
Men jag måste ändå säga att livet här har varit ett äventyr. Jag bodde först med en partygalen mamma i tre månader och nu bor jag i en kollektiv-korridor med 13 totalt oerfarna människor. Kök och badrum är något utav det värsta jag någonsin sett. Men vad kan världen förvänta sig utav 19-20 åringar som för första gången lämnat boet?
 
Såhär såg min micro ut imorse när jag skulle göra frukostgröt... 
 
Behöver jag ens förklara hur jag trivs på detta stället? Här känns det väl som att bilden talar för sig själv...
Inte ens hostel världen över är såhär jävliga!
 
 
Men jag håller mig positiv, för nu är det bara 3 veckor kvar tills jag ska få åka och leva med folk jag älskar!
Jag ska också få åka hem till jul, till min älskade familj:)
wooohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0