Vår vackra sjö


Brunnsviken heter den stora sjön som ligger ett stenkast ifrån min och Tobbes lya.
Jag tänkte först att jag skulle promenera runt hela sjön men insåg sedan att den var sjuukt stor...skulle jag klara det? Ja jag hade ju redan gått halva så på ena eller andra hållet behövde jag ta mig hem.
Det slutade med att jag tog mig runt hela sjön som har en sjöslinga på 12,8 km. Jag var alltså ute och gick i ca två timmar och femton minuter.
 
När jag kom hem och precis hunnit strecha färdigt rullar Tobbe in genom dörren. Då hade han också tagit sig runt hela sjön, fast han hade sprungit. Det knasiga var att vi inte mötte varandra på vägen,då vi hade rört oss i motsatt riktning.
Men men, i detta hushållet så är vi sjuuukt grymma!
 
 
Här bor vi i Bergshamra :) Och ja det här är sjön som jag besegrade idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0