Löööööööv igt!

 
Idag tog jag en lång prommenad runt Ulriksdahls slott. Detta är bilder från slottsträdgården och sjön som smyger sig på bakom slottet. Jätte fin natur. Jag blir så lycklig när jag prommenerar runt bland alla färget och alla dofter.
Vår stora sjö, som jag varvat några gånger, är grymt fin. Men det finns ju tydligen en precis lika fin sjö här. Ulriksdahlsslottet ligger åt andra hållet kan man säga.
Kungliga nationalparken tror jag ta mej fan att det är! Jag såg det på någon skylt någonstans idag när jag svepte förbi...
 
lite senare, efter att ha lagat en grym fläskfilégryta, drog jag och Tobbe till gymmet för att bränna fett och bada i svett!Fan va skönt det var asså! Om jag inte har allt för jobbig träningsvärk imorgon blir det nog ett pass under förmiddagen:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0