Skänk en dvd -spelare

Jaaaaa om du är en sån person som har en gammal Dvd-spelare som ligger och skräpar där hemma, skänk den till oss. Mig och Tobbe! Vi hade behövt en spelare att ha i vardagsrummet, nu lever vi på våra datorer. Men vi behöver något så enkelt som en Dvd-spelare för att förgylla vardagen!
 
Annars köper vi så klart bara en, men det brukar alltid vara så att man har en extra oanvänd hemma liksom. Så där tänkte jag att jag trycker på!  :)
 
Mitt fattiga dags jag hade blivit överlycklig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har en liggande i förrådet, dessvärre i uppsala...

Svar: ajajaj! Men jag har fått annat erbjudande med! Tack snygging!
Jessica

2012-11-07 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0