Så här såg Lördagens äventyr ut

 
Jag vet inte helt hur jag ska beskriva vad som hänt den här helgen. Vi har haft förbannat roligt i alla fall och alla mer eller mindre klädde ut sig till slut.
I början var det en stor besvikelse för mig att så många bangade ur  maskeraden, då jag, Micki, Linn och Tobbe gått in steeeeenhårt för att bli så grymma. Joker och tre Manamana satte ner foten och kostymerna trillade fram. Vi hade tyska hårdporrsbögar, en död brud och en mördande tärna. Vi hade också en halv döskalle och en vålnad av något slag.
Vi fixade alla oss hemma hos mig och Tobbe innan avfärd, men kl. 19.00 klev vi ombord och festen kunde börja.
Efter en väldigt intressant shopping i båtens taxfreee var det förfest på rummet.
Den väldigt lilla hytten dög helt klart till förfest innan vi tog oss an båtens två dansgolv som körde med fullt ös fram till 5 på morgonen. Efter det var det korridorsfester fram till 8 för vissa, innan vi fick coola ner vårt tempo.
Efter en sån grym kväll följer en inte så väldigt grym söndag. Men jag tycker ändå att vi alla klarade oss bra. Vi käkade på buffeen, fortfarande onyktra skulle jag säga. Jag fick min riktiga bakfylla idag, måndag. Igår var jag egentligen bara väldigt sliten efter att inte ha sovit någonting.
När man är så glad och har så roligt har man inte riktigt tid för sömn. Och med en hel kryssning som dansgolv
fanns det inget annat alternativ än att bara ryckas med och ha förbannat kul!
 
 
Tack till alla som hängde med på kryssningen, hela 13 pers! Vi gjorde verkligen brännande solsken av november månad och detta kan vi leva på ända fram till jul. Den här kroppen förtär inte alkohol på ett bra tag efter den här helgen. Det räckte och blev över så att säga!
 
Manamana!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0