one and only friends arena

I fredags var det verkligen fest som gällde! Asså herregud! Jag önskar att jag hade min riktiga mobil så att jag kunde fånga något på film, men ikke... jag får stjäla av andras upplevelser helt enkelt!
 
Så Tobbe, Malin och jag körde på i med fulla muggar på Barks Väg 8 innan vi tog en strulig buss som ledde oss till Friends Arena. Det delades ut Burn energidryck som verkligen gjorde sitt. Vi (jag) var som duracell kaniner!
Arenan i sig rymmde 35000 männiksor! Och jag vet att alla ståplatser var utsålda. Det fanns inte heller många sittplatser kvar, så arenen var packad alltså!
 
jag förlorade Tobbe och Malin för ett tag i vimlet, men fann min väg till Omar och Wisam (ellas man) mot slutet. Annars hade jag kunnat vandra omkring hur länge som helst innan jag hade hittat en buss som tog mig raka vägen hem.
 
 
På lördagen blev jag inringd utav restaurang assistans. Jag skulle jobba som bartender under eventet. Gött, tänkte jag. Att bara stå och sälja
 
öl vid sidan av arenan är ju ingen konst! Men det visade sig att jag blev placerad på översta våningen och skulle vara privat servitris åt två vip lounger!!! Inte riktigt vad jag hade väntat mig! Och det var jag verkligen inte beredd på över huvud taget! Jag som aldrig arbetat med mat servering eller över huvudtaget gjort en fin dukning i hela mitt liv!!
 
Men det slutade riktigt bra och bägge mina rum var väldigt nöjda och belåtna med kvällens service :) Så tummen upp för mig! Klapp på axeln - braaaaa Jessica!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0