Julbord!

Näste helg blir det julbord med jobbet. Såååå mysigt. Det var så längesedan jag var på ett svenska julbord. Förutom det underbara som mamma gör såklart! Det känns som att det är dags, så jävla härligt. Det är många som är trötta på julen, samma visa varje år. Men ändå så är det något som händer på julafton och under december. Trots att alla klagar och har sig så tror jag att majoriteten myser inombords. Det hör till svensken att vara lite gnällig över julen, annars är man ju för nöjd med läget och det får man ju inte...;)
 
Jag tänker mysa i alla fall, träffa min underbara familj och underbara människor. Jag tänker fira hela december på riktigt. Inte direkt be julbön utan mer baka pepparkakshus, lussekatter, knäck och tydligen Tobbes mormors biskvier.
Hakuna Matata liksom... fast God Jul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0