Jag lyckades rädda en!

I morse upptäckte jag att mina underbara kryddor höll på/ var döda.
Så min enda lösning var att övervattna till tusen för att hoppas på att dom ännu en gång skulle resa sig!
Jag gissar främst på att de blev överrumplade utav den fina solen vi haft nu i två dagar, och därav torkade ut på fönsterbrädan. Men vem vet, inte jag i alla fall - sämst på växter!

Hur som helst så upptäckte jag, efter mitt Ikea besök, att en stod som vinnare medan den andra helt gett upp hoppet om livet.
Så basilikan får jag behålla ett tag till samtidigt som jag får säga hejdå till min citronmeliss!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Klipp ner citronmelissen så kommer den växa igen :)

2012-11-02 @ 08:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0