Gym och massage

Jag och Malin hade en förbannat effektiv torsdag. Med våra svårt tärningsskadade ben utförde vi våra övningar på schemat. Vi klarade oss! Dock gick vi bägge som tv som  gorillor både till och från gymmet, och det är inte förrän idag det har börjat släppa lite asså! Heeelt sjuk träningsvärk!
Hur som helst så bjöd Malin mig på världens mysigaste fik med en utav de godaste sallader jag ätit på länge! Dit ska vi ju gå oftare kan jag be och få tala om!
 
 
 
Efter matkoman tog vi oss till Malins skola där jag "lät henne" öva på min kropp.
Asså jag är ju en sån som ställer upp, är det någon som vill ha hjälp med sina studier, då är jag där! Och råkare det då vara massör man utbildar sig till, tja då går det jävligt bra det med;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0