För 4 år sedan....

Give or take - men för 4 år sedan stod jag och Tobbe som kvällens balpar! Vi var så förbannat snygga! Mycket tack vare min mamma som hade sytt klänningen plus Tobbes detaljer. Ingen kan ta den kvällen ifrån oss! Man kan nästan slägna in ett klipp från serien Eva och Adam där Alex sitter och spelar För Annika och sjunger; I natt är jag din, Inatt är du min. Och ingen skaaa, få ta, natten ifrån oss.....bara för att få känslan liksom!
 
Tänk, för 7 år sedan möttes vi, nu har vi bott ihop i 5 månader! Tiden går skrämmande fort men den är samtidigt härlig med alla de oväntade vändningar och vridningar den tar. Jag gillar det;)
 
 
Och med detta säger jag Godnatt. Jag har slitit röven av mig för din skull Tobbe! Nu ska jag sova, jag är just nu jävligt trött på religionm kan jag säga! Våga fan inte faila asså! Jag kommer ha ihjäl dig! Och öl ska jag ha efter tentan! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är bäst!:)

Svar: Jaaaaaa, bäääästa kombon ever;)
Jessica

2012-11-18 @ 06:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0