comviq reklamerna

Asså det var längesedan jag veg så myckjet utav min vardag till tv tittande. Jag har helt eneklt inte haft så mycket tid över till det.
Jag menar igår satt jag och kollade på "bonde söker fru". Jag tror inte jag har kollat på det programmet sedan första säsongen och det var väl några år sedan va?

Hur som helst så är tv tittande lite nytt för mig, fast än att det låter jätte konstigt.

Och den nya comviq reklamen är så jävla rolig. En äkta kioskblatte med sina underliga ideer som han prackar på folk. Jag känner igen så mycket, och jag vet inte riktigt vart jag ska placera det. Men visst fan sätter han färg på vardagen. Jag hade lätt handlat i hans kiosk om den funnits! Det hade ju varit dagen höjdare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0