En helt ledig dag


Jag vaknade av att min underbara man klev in i sovrummet med resväskan. Precis hemkommen ifrån Oslo.
Vi bestämmde oss för att göra en mysig brunch så vi handlade allt vi behövde för några härliga hemma lagade plättar. Men det var tur att vi hade en liten stekpanna, dock inte liten nog. Det blev istället en blandning mellan plätt och pannkaka - plättpannkaka:)

Sen måste ju klart någonting strula varja dag. Vi fick preblem med att betala in hyran. Också en utav anledningarna till att jag inte behåller Danskebank. Men tillslut fick vi styr på det! Så där släppte den stenen.

Sen var den en oredentlig träningsrunda på gymmet. Jag tog verkligen ut mig själv.
Och det var då det verkligen slog mig, jag har ju klart alltid vetat, hur bra jag mår när jag bara släpper allting och låter kroppen reagara av sig. Jag har aldrig tyckt om att springa, men det verkar ha hänt någonting någonstans.


Dumpa ditt anti-depressiva och börja träna!

Nu ska jag laga chilli con carne eller kyckling i ugnen med potatismos. Jag har inte ännu bestämt mig. Det sköna är att jag har gott om tid att fundera, för jag är leeeeediiiiig:)
Och så ska det klart städas lite så lägenheten blir tipp topp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0