Danska deklarationen

Nu börjas det igen. Deklarationerna börjar rulla in. Först ut är den danska.
Jag ska sätta mig och räkna ut exakt hur jag pendlade och hur mycket avdrag jag ska ha.
Vi ska se hur detta slutar. Det som också är jobbigt är att man måste spara och dokumentera
allt av resekvitton i tre hela år. Ifall dom skulle vilja kika lite senare, något som jag är mindre glad över
att höra. Jag har gott om folk som vill ändra och kika lite i mitt skatteuppgör från Norge jag behöver inga danska näsor där!

Just nu sitter jag hos min Anya med Annica.
Jag fick ledigt i lördags och bestämde mig för att jag kunde ägna min lediga tid till att besöka familjen. Nu
när allt har blivit som det har blivit.

Vi tänder ljuset varje dag och pratar om vår kära Apya varje dag. Det är precis vad jag behöver just nu.
Låta såren läkas med salvan av familj. Det kommer nog ta ett tag innan jag verkligen förstår att han inte kommer tillbaka. Det är då jag kommer få se tillbaka bland alla fina minnen.
Tack och lov för att det finns fina minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0