Syrran har varit här!



I helgen kom min underbara syster på besök. Vi hade en as mysig dag. Vi såg  först
Danmarks drottning rulla förbi i en liten hästvagn. Vi ville se den fina paraden som de skulle arrangera
för att fira drottningens 40 år vid tronen. Men paraden visade sig bestå av max 9 personer....spännande...
Men det är tydligen väldigt stort och hela Ströget var helt proppfullt med folk. Helt otroligt.
Det skingrades ganska så snart efter "paraden" och då blev det shopping. Annica köpte halva bikbok;)

På kvällen skulle vi åka till Köpenhamn igen för att visa syrran vart vi jobbar. Men vi hann
bara med Dannes jobb. Vi missade ju tågen titt som tätt. All tid försvann på resor.
Men vi hann med nog drinkar ändå;)

Dagen efter kom mamma och pappa. Dom skulle se lägenheten och gratta mig
2 veckor i förväg:) Det gick jätte bra. Men dom dök upp en timme tidigare än vad jag trodde. Det
var tydligen jag som klantat till det med tiden så lägenheten var risig och ingen tacos hade vi gjort heller.
Äcsh! Vi tog bilen till Ikea istället och käkade där samtidigt som vi hade en trevlig familje-eftermiddag.
Det var synd att dom bara kunde stanna kort tid.
Men det var sjukt roligt att mina föräldrar hälsade på också:)

Det har varit en bra helg helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0