Mitt charm-troll

Jag kom hem ifrån jobbet igår cid ca sex tiden. Helt slut, trött i sinne och trött i kropp. Danne och jag hade bestämt att vi skulle städa lägenheten ihop...jippie...
Innan jag ska komma hem, blir jag befalld att köpa hem en flaska vin. Ja tack, tänkte jag. Jag städar hellre men en matbit och ett glas vin i magen.  Och så plötsligt dök Danne upp på systemet, den lurifaxen. Han ville överraska mig och ta mig till Två Krögare- Bullen. Dom har hetl sjukt god mat. Förska gången vi åt där var när vi kollade på lägenhet i Malmö, av ren slump rullar vi in på en av de bästa resturangerna jag varit på i hela mitt liv. Sedan dess har den verkligen alltid legat på topplistan, och efter igår behåller den sannerligen sin plats!

 
Det roliga är att det ser så otroligt enkelt ut men smakar så himmelskt gott!
Väldigt rekommenderat. Ligger diagonalt från biografen på Kärleksgatan! Gå dit och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0