Underbar resa

Trots att vi stötte på många konstigheter -
- bombhot
- 3 rumsbyten
- blev blåsta i den enda taxin vi tog
- taskig utsikt
- hotell en bit utanför stad
- ett ej användbart inträde på Louvre( då vi betalade men blev utslängda så fort vi kom in)
- stötte på ej engelsk talande fransmän(då det inte fanns någon någonstans som kunde engelska eller ens 
   ville ge sig på ett försök)
- missade toppen av Eiffeltornet
- gick vilse i staden i jakt på en restaurang
- förlorade varanndra i tunnelbanesystemet(då dörrarna slog igen framför näsan på mig och Danne for iväg)
- Stod i långa köer
- fick skoskav (i fast tro på att man upplever mer när man prommenerar genom staden)

= Så var det en otoligt rolig resa. 
Tack Daniel för min fina 23 års present. Nu vet jag inte alls vad du sk afå i födelsedagspresent. Men jag hoppas att jag kommer på något bra tills dess!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0