Hata gräddfil!

När min klocka ringer, 05.30, då vill man bara säga upp sig, gå på A-kassa och skippa framtiden. Det är så kallt på morgonen. Vi har ju så jävla högt i tak vilket gör att den lilla värmen som våra ljumna element skapar stiger rakt upp och förenar sig med taklampan.
Och inte nog med det såklart. Nej då ska ju gräddfil (5dl) trilla ut ur kylskåpet, landa på mina innetofflor och splashas över hela golvet. Gärna jämte allt nytvättat. Ni vet den där känslan på morgonen då man inte ens orkar göra frukost, och så ska man handskas med det här?! Aaaarrrgghh! Hade någon av misstag dykt upp i lokalen hade dom fått smaka på morgonhumör!
Hur tvättar jag nu mina innetofflor som inte är tillåtna att tvätta? 
Och som dessutom har en "keep away from fire" lapp. Är detta vanligt hos tofflor? Jag har nog aldrig sett det förr, är innetofflor mer brandfarliga än en stickad tröja?
Den karamellen kan man ju suga på.

Nu är det tågdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0