Malmö It is!

Nu har vi letat klart, vi ska inte gå på fler visningar eller gå och hoppas på det otroliga. Vi behöver inte längre gå runt och skapa god karma, nu är den god nog! Vi har fått en lägenhet på 91 kvadratmeter, mitt i det cenrtala Malmö. Imogron är väskorna packade då jag och min man beger oss söder på Sveriges karta.
Det känns lite konstigt då man alltid har kört norr. Norr, norr, norr...
Nu blir det en stor vändning. Och vad som är ännu roligare är att vi ska arbeta i Köpenhamn. Danskan kommer ta kål på mig. Jag har aldrig varit ett fan av språket, inte heller förstått det. Men jag är glad att jag har norskan i ryggsäcken, för det skrivs nästan likadant.
Tills att det blir ordning på tungan och öronen är det engelska rakt igenom som gäller!

Imorgon Malmö - ikväll Halmstad!


Kommentarer
Postat av: titti

Grattis !!!! Jobb o lägenhet : peeeerfect!

Språket är ju bara att sätta en het potatis i munnen- sen är det klart!

Lycka till från Mami Titti

2011-09-17 @ 20:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0