Kungsgatan

Så att säga!
"En del att stå i" har det ju varit! Men nu börjar vi komma i lite ordning. Jag och min Danne har lyckats bra med allt hittills. Nu inreder vi lite i taget. Mest för att ekonomin inte tillåter annat. Men det kommer bli underbart!

Färg kommer spruta genom de öppna fönstren, gitarren kommer dåna och mat och dricka kommer finnas i överflöd. Så känn er sugna på att komma på besök!

Så här fint var det när vi hade lastat upp allt. Också efter att vi monterat ihop sängen. Det var ännu rörigare innan. Hur som helst. Vi har en del att göra!

 


Här kan vi se att en kvinna har börjat arbeta. Ikea - gör det själv... Och det gjorde hon!
Vi åkte till Ikea efter att vi lastat in allt i lägenheten. Det köptes bl.a en säng, en lampa, ett skoskåp och en klädhängare. Så det var bara till att åka hem och börja montera!
Det var tack vara min köra pappa som vi kunde få oss en ordentlig säng att sova i!
Tack Pappsen för all hjälp med flytten!


Martina kom över på besök på kvällen. Vi käkade lite kinamat och drack lite rödvin. Vi hade inte vinglas så det fick bli coctailglas helt enkelt!


Vår nya, jättefina tvålpump. Sååå fin!


Hallen är också färdig inredd. vi saknar bara en dörrmatta.


Fatet har jag fått från Annica, nu får jag äntligen användning för det! Weeeii!

Nää nu har Danne ordnat en film till oss, och efter den fina tacco middagen ska det bli gott att slappa framför tv:n. Det enda jag gör på dagarna nu är bygger, städar och inreder. Man är ju helt slut!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Bella

Såååå fiiiiiiiiiin! Jag & Ella vill komma o hälsa på nuu nu! :D Kommer ner i oktober nångång mina fina älskade pussgurka! <3 love love

2011-09-22 @ 22:23:29
Postat av: Jessica

Ni är förbannat välkommna! Jag ser fram emot det som tusan! Bara kom hit så ska jag ta hand om er så mycket jag bara kan!

2011-09-23 @ 22:20:49
URL: http://kaaramell.blogg.se/
Postat av: tessan

SUPERFINT!! Då bor du inte långt från min kusse elisabeth ;) pusssar

2011-09-24 @ 15:31:11
Postat av: ak

Så fint ni har de systrami! Skönt att äntligen få vara ensamma:)

2011-09-26 @ 17:11:04
URL: http://kekkene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0