Fisina

Mina små favoritkillar. Dom absolut fulaste hundarna i världen men också de allra sötaste! Den grå hunden, Poppe, är 16 år och den kolsvarta, Jimbo, är 6 år.
Det allra roligaste med gamlingen är att han verkligen har blivit gråhårig. En gång i tiden var han lika svart som Jimbo är nu. Snart, om vi har tur, har vi två gråa pudlar under vårt tak. Min lille Poppe har verkligen blivit gammal, men det är fortfarande lika mycket glöd i gubben. Trots att han är halvblind, döv och springer in i soffan ibland.
De låg och sov tillsammans så jag tog tillfället i akt för lite fotografering.
Är man arbetslös i väntan på en lägenhet i en annan stad har man inte mycket att göra om dagarna.




De är mina killar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0