What happens next?


Ingen fest utan Kalkon. Fågeln vägde lite mer än 6 kilo. Servera fet fågel tack för det gillar vi!
Vi åt den självklart inte rå, utan Bella och hennes mamma hade trollat lite i köket.



Festens gäster. Också de enda gästerna som är välkommna ever! Visst är det en fin blandning av traditioner!?



Kvinnan kom i ett oöppnat kuvert adresserat till oss.
Och innuti fann vi vårt alldeles egna alla-hjärtansdag-kort!




Jesus - really?


 



Jesus var nog den läbbigaste gästen i år måste jag säga. Han uppförde sig inte helt som i bibeln. Men
det är ju en gammal saga, vet vet hur Jesus var privat?




Trähuvudena myser!



Jag måste säga att jag är nöjd med min förmåga att lysa upp tillvaron kring bordet. Ingen kan smälla som jag!
Dock körde jag lite med en "under cover" förklädnad. Lite utav en nymodig tradition dolde sig under tröjan...


nämligen självmordsbombaren! Nu för tiden är det så sjukt många som håller på med detta att det kanske inte dröjer lång tid tills det erkänns som tradition!





En krispig äppelpaj och en välstekt kalkon! Smaklökarna trivdes väldigt bra i lördags kväll!


Tack min allra bästa vänner för en helt underbar afton! Jag kan aldrig tacka Gud(Jesus) nog för att jag har er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0