Thanksgiving 2011

I år höll Bella i kalaset, ni vet - Thanksgiving vår årliga sammankomst.
Jag hade ju lite vilda gissningar om vad flickorna skulle klä ut sig till. Jag pissade helt fel,
lite mot vinden skulle man kunna säga! För ingen utav gissningarna klaffade, vilket jag tycker är sjukt roligt!
Nu ska vi se vad kvinnorna kom klädda som unter teman - Traditioner.





Julia valde den mest religösa vägen. Hon kom som Jesus Kristus.
En utmärkt kostym med ett oroväckande pubes-skägg;)


Emelie bradd som bara en manjbrasa kan brinna! Hon hade samlat kvistar för att bygga sin
fina dräkt. Och matchade med en kycklingult ansikte!




Vår värdinna valde att åka över 3 år bak i tiden. Hon slängde på sig sin champagnefläckade
studentmössa och skötte maten i kritvit klänning!



Jag själv kännde att jag inte var syndlig nog och drog på mig ljusslingor i ett försök att efterlikna
fyrverkerier och med håret stående rakt upp kan man sannerligen säga att jag gjorde mitt bästa!



Sofie - kärleken själv valde något som faktiskt känns väldigt naturligt för henne. Ett alla-hjärtansdag-kort.
Dock känndes det mer som att hon var en kringvandrande köttbit ;)



Ella kom som julgransplundring med feeling av en tomtemor.
I vissa vinklar såg hon gravid ut i den miltjocka klänningen.
Kanske lite som en övning inför yrkesframtiden barnmorska!?



Detta var de otroligt fina maskeraddräkterna som dök upp klckan 18.00 i lördags. Vi hade så sjukt mycket att prata om! Vi satt oss runt bordet klockan sex och satt kvar där 9 timmar i sträck! Snacka om att trivas i varandras närhet???? Tack Bella för en fin Thanksgiving. Vi hade alla en jätte mysig afton/natt/morgon!



Kommentarer
Postat av: Titti

Helt crazy - helt fantastiskt!

2011-10-11 @ 23:40:33
Postat av: Jess

Alldeles alldeles underbart!

2011-10-11 @ 23:44:35
URL: http://kaaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0