cykeltjuvar!

Danne hade en tuff kväll/natt på jobbet igår. Han kom inte till Malmö förrän tidigt i morse. När man är sådär sliten, vill hoppa på cykeln och ta sig hem till sin varma säng och mysiga flickvän, pallar man inte upptäcka ett avknippsat lås. Där låg det i två delar...Stackars lilla Daniel.
Han fick gå hem helt själv, bitter över vad som hänt. När han sätter nycklarna i låset och klampar in vaknar jag, trots att Martina kommit hem bara några minuter tidigare. Så mannen min var upprörd. Min stackars lilla Danil.

Om vi nu övergår till Martina så jobbade hon på GRAND - öl och mat igår. Det var invigning med gratis öl och champange. De hade inte någon rigktig matservering utan bjöd på snittar.
Jag hade egentligen inte någon att gå med (eftersom jag är nyinflyttad och har noll personer att umgås med i Malmö). Men så skulle Martinas mamma och faster också gå till invigningen. Då hängde jag helt enkelt med dom!
Så där satt jag med champagne och småtjattrade med Martinas familj. Underbart, underbart. Och Martina sprang runt som en äggsjuk höna. Det var fullsmockat! Därav var det så mycket att göra efter stägning att kvinnan inte kom hem förrän efter klockan sex i morse.
Vi önskar all lycka till det nyöppnade GRAND.


Här har vi en bild på Cykeln. Så Malmöbor, dyker den upp i
gatuförsäljning någonstans så vet ni var den hör hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0