Promenera på Ströget


Det börjar bli något utav en riktig julstämning längs den populära gågatan. Det fattas bara lite snö, och kan man tänka sig - det är november!
Jag tycker ju personligen att dekoratörsansvarig för stan hade lite bråttom, men men. Jag kan inte neka till att det är mysigt.
Just nu sitter jag och ska göra mig redo för jobbet. Det är fortfarande massor att göra men jag ser faktiskt fram emot det. Det ska bli kul och få ordning på butiken och veta att det faktiskt är vårt dream-teams förtjänst!

Jag måste också klura ut hur det blir till julehelgen. Alla flyg, tåg eventuellt bussar som ska bokas. Det blir inte en lugn och sansad jul direkt utan fart och fläkt!
Mamma lilla om du läser detta så vet jag att du har ringt efter mig, men jag har inga pengar på mobilen. Dock så får jag min första lön imorgon, då ska jag ringa dig;)

God näst sista dag i november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0