Min morot

Jag har bestämt mig för att bli sundare och mer aktiv. Det fungerade skitbra med träning ända tills jag kom till Halmstad i sommras. Nu ligger jag lite lätt efter i min träning kan man säga. Inte nog med det, jag har också nått rock bottom ekonomiskt. Den enda väg jag kan gå för tillfället är uppåt. Mina goda vänner sponsrade mig idag med en hårinpackning och rester av en parfym. Då är det illa! Men tack till dagens livssponsorer Bella och Sofie! Min allra största sponsor är Danne! Vad hade jag gjort utan dig!??


Jag är så trött och jag ska äntligen gå coh lägga mig. Men det häde en hemsk grej ikväll. Jimbo, min lille vovve, låg och sov och vaknade till med ett hemskt ryck. Han låg och skakade helt galet - han hade fått ännu ett epilepsi anfall. Och denna gången i sömnen. Så jag har fått sitta och ta hand om min helt stele och skakiga hund. Han måste haft så ont och jag kände hur han verkligen tryckte sig mot mig och inte ville gå ur min famn. Efter ett tag försökte jag få honom att stå på egna ben men det kunde han inte. Så jag har suttit här nu sedan halv två och lugnat min hund. Jag släppte precis ut honom en sväng i trädgården och då kunde han gå igen. Så jag hoppas min lilla kille redan mår bättre.

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Så fiiiin bloggen blivit.

Men det ska va Through med H i slutet på din header :) Hoppas allt går bra idag! <3

2011-11-03 @ 10:16:48
URL: http://partofbella.blogg.se/
Postat av: Jess

Haha! Det har jag inte ens sett! Jag som dubbelcheckade igår!

2011-11-03 @ 23:35:28
URL: http://kaaramell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0