26-11-2011



Vi skulle haft en inflyttningsfest i lördags. Men det vatr helt otroligt vad folk var uppbokade på annat. Ingen, absolut ingen hade tid eller befann sig i Malmö. Oddsen var oroligt oväntade. Men vi döpte om kvällen till fest istället, haha! Vi hade fan så kul. Martina och Danne lagade mat, jag hade ju jobbat hela dagen så jag var inte hemma förrän vid halv sju. Sedan var det Vattenpipa, Cava, Rödvin och Madagaskar på Xbox!
Kvällen fortsatte på Babel i Malmö. Det var faktiskt min första riktiga utekväll i "min stad".  Det blev en äkta tjejkväll, det var nog tur att Danne stannade hemma och snuffade sig. För det var nog för mycket fnitter och tjatter för hans smak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0