stentung i soffan

Imorse tog jag mig upp för lite Elexia Shape. Känndes verkligen underbart att få träna mage och rygg ordentligt. Men lite tråkigare att upptäcka att min kropp är så obalanserad och helt ur gängorna. Det går bra - det är därför jag måste fortsätta träna! När jag kom hem hade jag någon slags sprätt energi för jag möblerade om hela vardagsrummet. Det blev ganska bra, sen kom Emmie och gav sin tutch:)
Nu ligger jag som en helt död klump i soffan. Känner mig så tung, men det ska bli skönt att ta en eftermiddags nap innan jobb. Plus att jag ska ta mig en kopp detox-tea. Jag tror egentligen inte helt på alla detox piller och pulver man slänger i sig. Men jag ska ge en enkel tea version en chans. Jag förväntar mig inte något direkt resultat, jag bara hoppas på att teet avgiftar det som behövs:)



Jag citerar fårn baksidan av tea påsen:

"BENEFITS"
A cleansing and refreshing drink to start the day.
This Twinings Infusion is naturally caffeine free and
contains no added sugar or flavorings.
It´s also made using only fruit and herbal ingredients.




Det där lät väl kanon bra! Kan det bli bättre?
Jag har blivit en sån tea drickare. Allt är Tea Lounges to blame;) Men jag tycker faktiskt om att
dricka tea nu. Lika mycket som kaffe. Jag är förvånad över hur snabbt jag lärde mig bli en äkta te drickare.



Men nu - Detox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0