Skallgång

Igår var det samling vid Norre Port. Det var dags för folk i Halmstad att ställa upp och leta efter den försvunne Joel Langemark. Jag personligen känner inte honom, men jag satt hemma och hade noll planer för kvällen. Jag funderade en skvätt över hur jag själv hade kännt om någon av mina famijlemedlemmar skulle försvinna spårlöst. Jag förstod genast att jag skulle göra kvällen mycket mer nytta om jag ställde upp i sökandet. En extra person är ju alltid bra. Så jag och Malin bestämmde oss för att haka på och söka några timmar. Vi drog igång laguppdelning och planläggning klockan 17.00. Och vi kom inte hem förrän 22.00, vilket innebär att vi var ute i 5 timmar för att kamma en bit av Frösakulls kust och en bit av Grötvik. Tyvärr utan större resultat för vår grupp. Jag vet inte vad som hände med de andra gängen, vad jag vet är att jag gick runt bland ormar och fårbajs, i vita tygskor, och önskade att de hade bättre framgång än vi.


Jag önskar verkligen all lycka till familjen,
att berättelsen snart är till enda och att de snart får ett ärligt slut på det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0