Midsommar

Vi ordnade med en riktigt ordentlig midsommarfest hemma hos Kovac i år. Förra året var det jag som ordnade fest och detta året mamma och pappa. Jag fyllde en liten roll jag med, miss lekledare! Vi började redan vid fyra tiden och när alla hade kommit körde vi direkt igång med brännboll. Det är riktigt roligt att spela när man är från så många olika familjer och med alla åldrar:) Sedan var det mat och efter det kom det en massa lekar:) Låt mig säga som så att lekarna passade deltagarna perfekt;) Vi hade liveband aka. - pappa på synt och Ballan på saxofon. Midsommar kvällen rullade på!




Fler bilder kommer till att dyka upp och då blir det inte nådigt för deltagarna inte;)
Tack för en underbar midsommar! Skål på er alla som deltog på Hällkistevägen 9!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0