Helkväll med Anya och Apya

Igår bestämmde jag och Danne att vi ville bjuda ut mina underbara farföräldrar på middag. Vi vill liksom tacka för att vi får lov att bo i deras hus under hela sommaren. Det är verkligen hur snällt som helst av dom att bara lägga tyglarna i våra händer.
Så igår tog vi oss ut till Punch. Jag och Danne plockade upp dom i stugan och körde ut de glada 60- åringarna till Tylösand. Vi började med en fördrink  - tre olika till Danne Anya och Apya - någon var ju tvungen att köra;)
Till förrätt blev det kräft&räk coctail och till huvudrätt  - ryggbiff och ribs. Mums mums! En flaska rött och många glada miner.
Vi ville komma ut och spela minigolf men det var en alldeles för lång kö så vi tog bilen till Östrastranden. Där fanns det möjlighet att spela. Av någon anledning gick det bara bra för Danne. Apya blev lite bättre hela tiden men Danne vann med ett ganska stort försprång.

Vi hade en jätte mysig kväll! Och jag hoppas att min farmor och farfar hade en trevlig kväll de också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0