bränd näsa och nötta fötter

Jag har äntligen landat i soffan. Igår var det full fart på Club Monday. Jag var inte hemma förrän fem i morse. Sedan upp för att dela ut flyers på Tylösand hela dagen i den varma solen. Jag och Nina körde fullt race med flyers till KRÄM och Leffes beach club. Underbart väder och varmt var det också. Jag hade dock helt felt skor med mig. Jag vandrade först i grus från parkeringen ner till stranden och sedan sved den varma sanden till under fötterna. Tur att vattnet var så nära för svalka. Hur som helst har det varit en rolig arbetsdag med Nina:)

När jag väl kom hem så såg jag att min kusin plötsligt köpt hund. Hej hopp! Fört på telefonen för utfrågning!! Hur, vad, när??! Då visar det sig att dom hittade den lilla rackaren på blocket. Jag var ju helt klart tvungen att hoppa in i bilen för att pussa på den lilla nosen! Den var så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0