Trafik på Andregatan 13

Idag har jag varit ledig. Uff...Jag ska verkligen inte klaga, jag har för tillfället världens roligaste jobb. Men eftersom jag varit sjuk i helgen och dragit på mig en jävligt jobbig urinvägsinfektion så har det varit riktigt skönt att vara ledig idag.
Jag vet att jag har varit världens sämsta på uppdateringar. Men efter att jag förlorade min mobil försvann plötsligt min moment kamera. Jag menar, alla tar ju vardagliga bilder på mobilen. Och när jag väl uppdaterar vill jag visa vad jag pratar om. Jag ska styra upp ny mobil snart och därmed många nya uppdateringar!
Det har visserligen med internet att göra också. Det tar en miljon år att klicka sig fram till vart man vill nå. Danne har skaffat en ny "dongel" nu om det fortfarande heter så. Men det är svårt att dela på en data;)

Jag har spenderat hela dagen med min familj. Först mamma och Annica på Östra stranden och sedan låg vi hela familjen, med två doppade hundar, i vår ganska stora plastpool i trädgården. Jag har haft en såndar typiskt mysig dag som man alltid hade på sommarloven från 1:an till 5:an. Mys med familjen. Jag har verkligen en underbar familj. Det är faktiskt ganska mysigt att trots två fullvuxna döttrar så fungerar det gamla familjen likadant. It´s the best!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0