Pepes Bodega eller?

Igår så ville jag ta mig ut i svängarna och roa mig med vänner. Hoppla så kom Danne med ett förslag om att kanske dra till Båstad, Pepes Bodega. Oj, tänkte jag. Vad roligt det skulle vara...
Men så var det den där frågan...vem ska köra? Och vilka kan hänga med i bilen? Jag var ju inte första prioriterad men efter en massa samtal från många håll och kanter gled jag och Bella in på varsitt säte tillsammans med Danne och Malin från Zigges garage.
Jag försökte ragga på min syster för att få henne att agera chaufför. Men det gick inte för hon satt och vinade. Då lämnade jag ett meddelande till henne och sa att om någon var sugen på att tjäna 500 så ring. Turligt nog hade jag kontaktat student världen så det tog inte lång tid tills fisken hängde på kroken.  Annicas sköne killkompis skötte ratt och gas hela vägen ner till Båstad. Vi var laddade efter lite rose och shots från bulls.
Danne till och med vaskade en öl genom rutan på vägen ner, det var fest!

Idag har det varit ganska segt. Jag Bella och Danne vaknade upp i värmen. Sen drog jag och Danny in till stan, gled runt lite och käkade pizza på en pizzeria bredvid bulls. Det har varit en mysig dag.

Nu snart är det på det igen, jag ska visserligen jobba men det är lika kul det! Så ikväll är det Club Monday! Because We Love Mondays!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0