Vänder allting upp och ner

Ojojoj.. Man kommer hem från träningen, äter en god lagad måltid ihop kokad av lille Danne. Och sedan plötsligt får Danne ett ryck ovh vill möblera om hela lägenheten. Hans polare Nico kom förbi och fick helt utan förvarning ta del i allt detta. Det tog två timmar och nu har vi vänt hela vardagsrummet åt andra hållet. Och jag som tänkte ta en lungt avslappnad kväll. Det sket sig ju helt. Men det går bra, Daniel var ju så exalterad så man måste ju låta honom få röra sig fritt i sin egen lägenhet ;)

Nu ska jag sätta mig och koppla av och faktiskt starta ett utav mina "painting projekts".
Det kan kanske bli bra, we´ll see.

Ps. Jag tappade bort min mobil på gymmet idag, men den dök upp igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0